» Match igen

Då var det dags för match igen, idag möter vi Hovsta på hemmaplan med damlaget. Tror faktiskt det kan bli ganska jämnt.
Igår så var det iallafall Lindesimmet här i Lindesberg och jag hade två kompisar som var med och simmade, så jag och mamma tog en cykeltur till Norsviken där alla startade och cyklade sedan vidare mot Åstigen till några vi känner, de bor precis vid ån där de simmade man kan säga att vi hade första parkett. Senare på kvällen så kom iallafall våra grannar över och grillade med oss. Deras två barn var i full gång hela kvällen, särskilt den yngsta som är två år, gud vad vi skrattade åt henne! Det är förresten helt sjukt vad tiden går fort, nyligen hade hon precis lärt sig säga några få ord och nu kan hon till och med bilda meningar, lite otydligt, men ändå. Och den äldsta börjar skolan nästa år?! Tiden går alldeles för fort!
 
Har tyvärr inga bilder att bjuda på eftersom jag lagt över alla mina bilder till min externa hårddisk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: