» Photoshop

Har fortfarande inga egna bilder att bjuda på, tyvärr, men har suttit och kollat igenom lite bilder på We♥it och sedan redigerat dem. Har inte riktigt gjort samma redigering på alla bilder, men de flesta har jag ljusat upp och ändrat kontrast men även ändrat lite andra små detaljer. en del bilder blev det inte så stor skillnad på, men här nedanför ser ni iallafall en del av resultaten. 
Ljusade upp bilden och tog bort det röda genom att göra bilden lite mer i  en grön/blå ton, tyckte alla små detaljer kom fram på ett annat sätt vilket iallafall jag tycker blev bättre.
 
Kunde inte riktigt bestämma mig hur jag skulle redigera denna bild, men tycker iallafall båda resultaten blev helt okej. 
 
Som sagt blev det inte så jätte stor skillnad på vissa bilder, som bilden med nagellacken, men tyckte ändå det blev bättre av att ljusa upp bilden och lägga på en rosa ton över det hela.
Tyckte bilden med Eiffeltornet var så fin, men tyckte samtidigt att det saknades något, så ljusade upp bilden lite och lade på ett rosa lager och även ökade bildens röda ton.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: