» Äntligen helg..

Har avklarat min första skolvecka, känns skönt att vara igång igen och att börja med alla rutiner och så har man äntligen något att se fram emot i slutet av varje vecka. Har iallafall inte bloggat i veckan på grund av att jag inte orkat eller haft tid helt enkelt, har antingen haft träning eller match och träffat kompisar, så när jag äntligen hade en lugn dag helt för mig själv orkade jag inte ens starta datorn och tycker det är så tråkigt med mobilinlägg för det funkar aldrig att lägga upp bilder. 
Men i skolan i veckan har det inte hänt speciellt mycket, har varit ganska lugnt på vissa lektioner medans vi kör stenhårt från början på vissa, har även tagit klassfoto och träffat de nya fotbollsspelarna till idrottscollege.
Här kommer iallafall lite bilder på mig de senaste skoldagarna.
 
Hur jag såg ut på klassfotot.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: