» Börjar bra!

Matchen igår slutade 4-3 till oss efter en väldigt jämn match, vi ledde aldrig med mer än ett mål och Sturehov lyckades alltid kvitera bara några minuter efter oss. Men det slutade iallafall med att jag lyckades få in det där fjärde och sista målet med bara några minuer kvar som gav oss tre poäng!
Efter matchen följde min kusin André med hem och sov kvar här till idag, så idag har jag spelat fotboll med han och Emma tills han åkte till Norrköpning runt två för att spela hockeymatch. Kan även vara den sista gången jag träffa honom innan han flyttar till Norrköping i helgen för att börja gymnasiet där.
Nu ska jag sätta mig och redigera lite bilder som förhoppningsvis kommer upp senare idag.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: