» Börjar om

Kände att det var dags att börja blogga igen, men när jag tittade igenom alla gamla inlägg så såg dom så tråkiga ut, vilket även designen också gjorde, så jag fixade en ny och börjar alltså om från noll.
Ska försöka uppdatera bloggen oftare och även få in lite bilder i mina inlägg, dock kommer de flesta vara tagna med min mobil eftersom jag inte äger någon egen kamera, men kvalitén duger på den med!
Hade i början av sommaren tänkt att jag skulle börja blogga för att kunna lägga upp alla bilder på allt jag gjort, men i och med att jag inte var riktigt nöjd med designen så kändes det inte så kul att blogga helt enkelt. Så i några inlägg här framöver kan det dyka upp lite bilder här och där från allt jag gjort nu i sommar!
Och bara för att så lägger jag upp en redan nu från instagram!
 
Dam-EM i somras


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: