» Dam-EM, Göteborg & Halmstad

De första tre veckorna på sommarlovet jobbade jag så då gjorde jag inte så mycket annat än att jobba och umgås med vänner. Några dagar  efter min sista jobbdag på onsdagen åkte jag med min familj och en varsin kompis till mig och min syster ner mot Göteborg för att stanna där några dagar för att se på två av det svenska damlandslagets EM-matcher och även gå på Liseberg och shoppa! Efter fyra nätter i lägenhet rullade bilen på söndag förmiddag vidare ner mot halmstad där vi stannade en vecka för att se på en damlandslagsmatch och resten av tiden bara sola och bada och ta det lugnt, blev även några shoppingdagar där också eftersom vädret inte alltid var det finaste. Så man kan säga att vi har turnerat med det svenska damlandlaget och deras EM-matcher, för bara en vecka senare åkte vi även till Stockholm för att se finalen mellan Tyskland och Norge.  
 
Göteborg:
Sverige-Danmark: Kristine, Emma, Jag & Ida
Sverige-Danmark: Emma & Kristine
Sverige-Danmark: Uppvärmning
Sverige-Danmark: EM-invigning
Sverige-Danmark: Lotta Schelins straff
Liseberg: utsikten över Göteborg från Lisebergshjulet
Liseberg: utsikten över Liseberg från Lisebergshjulet
Liseberg: Ben & Jerry's
Mina naglar under EM
Sverige-Finland: Uppvärmning
 
 
Halmstad:
Sverige-Italien: Lagfoto
 
Sverige-Italien: Uppvärmning
Halmstad: Tog en prommenad längs vattnet till Småbåtshamnen
Halmstad: Stranden vid småbåtshamnen
Sista kvällen i Halmstad: Ida på restaurangen timmerstugan
Sista kvällen i Halmstad: Emma
Sista kvällen i Halmstad: Stranden
Sista kvällen i Halmstad: Stranden
Sista kvällen i Halmstad: Emma
Sista kvällen i Halmstad: Kristine
Sista kvällen i Halmstad: Ida & Jag
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: