» Fotboll

Om cika två timmar bär det av mot Örebro för min andra fotbollsmatch den här veckan, men den här gången är det med damlaget. Ska spela borta mot Sturehovs damlag, inte samma lag vi mötte i tisdags, och sist vi mötte dom på hemma plan förlorade vi med 3-0, så hoppas på att det går bättre idag!
Nu sitter jag iallafall och gör lite små ändringar på designen, har till exempel lagt till skugga runt boxarna i sidmenyn, runt header och undermenyerna i dropdown menyn, tyckte hela designen kändes så "platt" tråkig utan skuggorna. 
Känns lite tråkigt att vara inne när det är så fint väder, men jag har märkt att sol och idrottande inte går så bra ihop, blir alltid så trött på träningrana på kvällarna när jag legat i solen hela dagen, så då är det lika bra att låta bli nu när det är match också!
 
      Fruktsallad med jordgubbsglass som jag åt igår, det är vattenmelon, banan, nektarin, vindruvor och kiwi!
 
      Jag just nu
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: