» Resultat

Matchen igår slutade 4-1 till Sturehov, så tyvärr inget poäng den här matchen heller mot Sturehov. Men tycker vi kämpade på bra ändå, de hade även två riktigt bra spelare från div 2. 
Känner verkligen även att jag själv utvecklats sedan jag började gymnasiet och även idrottscollege, har fått bättre bollkontroll vilket även gjorde att jag fick bättre självförtroende och vågar göra mer på fotbollsplanen. Har även börjat höstens första matcher bra, ett mål med f16 och mitt första mål med damlaget för hela säsongen och i våras gjorde jag knappt nå mål, så det är en bra början!
 
Bilden kanske inte hör till ämnet, men det är så sjukt gott! Så alla kaffedrickare, och även ni som inte dricker kaffe, TESTA! Det är bara ett glas med två kulor glass och lite kaffe, godast med vanilj eller chokladglass!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: