» Sista dagen

Ida är det min sista lediga dag för den här sommaren, det här sommarlovet har gått så sjukt fort! Men har haft så himla roligt den här sommaren så att det är slut gör inte så mycket, ska även bli ganska skönt att komma in i alla rutiner och att ha något att se fram emot när det blir fredag. Ska även bli kul att träffa alla, men det jag längtat mest efter är nog morgonträningarna med fotbollen, så sjukt kul!
Men igår så kom jag iallafall hem från Göteborg där jag haft en underbar helg med min tre kompisar! Vi har gått på Liseberg, bott på hotell och shoppat, så om själva resan finns det inte så mycket att berätta, men det har iallafall blivit en hel del skratt både i karusellerna, i köerna och även runt om inne på nöjesfältet. Jag längtar redan tillbaka!
Tog tyvärr inga bilder när jag var där så har ingenting att visa.
 
  Bilden gick inte att lägga upp i förra inlägget, så lägger upp den här istället. Innan vi skulle åka till tågstationen i lördags.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: